ALPER CANIGÜZ - TATLI RÜYALAR


Kesinlikle hayatımın kitabı! Milenyumun ilk yılında Eskişehir'de annem, kardeşim ve ben her zamanki gibi İnsancıl'a girdik. Okuduğum kitap bitmek üzere ve acilinden bir kitaba ihtiyacım var. Yalan değil, ben de kitabın kapağına ya da ismine bakıp alırım kitapları. Okuduğum çoğu kitap tesadüfidir. 
O sıra Dan Brown ve Grange kitapları 'En çok satanlar'daydı. O rafa hiç bakmadan arka taraflara gittim, bir kaç kitap arkası okudum, resimlerine baktım. Sonra gayet kuytu bir yerden bu kitabı buldum. O zaman kapağı sol taraftaki gibiydi. Üzerinde "Psiko Absürd Romantik Komedi" yazıyordu. Eğer o anda bir film çekiyor olsaydım kesinlikle kamerayı yavaş yavaş kendime doğru yaklaştırırken birden ZBAMK! diye yüzümü zumlardım! O anki heyecanımı görmeniz lazımdı. Sanki sadece benim için yazılmış da bulduğumda sürpriz olsun diye oraya konmuş ya da yıllardır arayıp da bulamadığım bir kitaptı! Psiko Absürd Romantik Komedi; he işte o benim, ben o'yum. Biziz... Eve nasıl gittim, kitabı bitirene kadar neler çektim anlatamam. Bir an önce bitireyim istedim, hiç bitmesin istedim, çok şey istedim, çok defa okudum. 

Hikaye tam olarak şöyle başlıyor;

"25 yaşında, iyi eğitimli, iki yabancı dil bilen sağlıklı genç, geri kalanını temin edebilmek amacıyla hayatının bir bölümünü satıyor."
Alın size kitaptan çarpıcı bir cümle; "Sanıldığı gibi sadece gerçekler rüyaları etkilemez, rüyalar da gerçekleri etkiler. Karnabahar ise, her ikisini de etkiler." 
Mutlaka okunması gereken bir kitap. Diğer kitap kapaklarını gördüğünüzde yabancılamayınız;


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkür ederim.